GS31099
124,57 Ron 92,15 Ron

Linie combustibil neramforsata de 8 mm cu para de amorsare.

 

Comanda rapid

GS31096
171,84 Ron

Linie combustibil ramforsata de 8 mm cu para de amorsare.

Comanda rapid

GS31097
177,37 Ron

Linie combustibil ramforsata cu diametrul de 9.5 mm, se livreaza cu para de amorsare.

Comanda rapid

PAF15-09000000
178,99 Ron

Linie completa pentru combustibil

Contine 2 metri furtun de 6 MM

Comanda rapid

6Y2243605200
124,44 Ron
Pompa amorsare pentru combustibil Diametru racord furtun: 8MM Produs de origine Yamaha
Comanda rapid

GS31187
35,17 Ron
6 mm - GS31187

Pompa amorsare universala pentru linie de combustibil cu diametru de 6, 8 si 9 mm.


04231
35,00 Ron
6 mm - GS31187

Pompa amorsare universala pentru linie de combustibil cu diametru de 6, 8 si 9 mm.

Comanda rapid

TRI305-0566
63,00 Ron

Furtun pentru rezervoarele motoarelor de barca. 

Diametru: 8 mm - 5/16”

Comanda rapid

39311
29,83 Ron
Furtun pentru combustibil cu diametrul de 9.5mm Pretul este pentru 1 metru. Furtunul este rezistent la combustibil si UV, se recomanda utilizarea...
Comanda rapid

GS35032
17,90 Ron
Furtun pentru combustibil PRETUL ESTE PENTRU UN (1) METRU Se poate utiliza pentru diesel si benzina fara plumb Furtun rezistent si ramforsat,...
Comanda rapid

6YL243066400
568,44 Ron
Linie pentru combustibil originala Yamaha Linia este compusa din doi metri de furtun combustibil, para de amorsare si doi conectori.
Comanda rapid

PAF4-04000030
7,15 Ron

Clema prindere  furtun de combustibil pentru motoare de barca Yamaha si Parsun

Piesa inlocuieste Cod Parsun: PAF4-04000030

Piesa inlocuieste Cod OEM Yamaha: 90467-09M09

Comanda rapid

Aici gasiti intreaga noastra oferta pentru furtune de combustibil special ganditie pentru a fi folosite pe barci si ambarcatiuni de orice dimensiuni.

Diferenta fundamentala intre furtunele de benzina gandite special pentru domeniul nautic este data de standardul total diferit de siguranta ce trebuie sa fie respectat.

Furtunele de benzina ce sunt folosite pe barci sunt supuse adesea la niste conditii mult mai grele ca un furtun ce este folosit la o masina. Practic, furtunele de benzina folosite pe barci trebuie sa isi pastreze flexibilitatea si rezistenta chiar daca este folosit la temperaturi foarte scazute si expus constant la UV. Aici desigur ca exista o diferenta de calitate si de rezistenta intre producatori, ce este sigur insa este ca pana si cel mai ieftin furtun de benzina gandit special pentru domeniul nautic va rezista mult mai bine ca un furtun generic luat din piata sau din magazinele auto.

Alta diferenta fundamentala este standardul de rezistenta la foc. Furtunele pentru alimentare a motorului (cele standard, de 6, 8 si 9.5 mm) sunt gandite sa reziste un minim de 2 minute jumate la foc. Chiar si cel mai ieftin furtun trebuie sa respecte acest standard. 

Furtunele ce permit alimentarea rezervorului de la pompa trebuie sa respecte niste standarde mult mai stricte. De regula aceste furtune trec prin spatii inaccesibile utilizatorului si tebuie deci sa aibe o rezistenta si o duritate mult mai mare. Aceste furtune sunt de regula ramforsate cu sarma si sunt mult mai putin flexibile, sunt fabricate din minim 4 straturi iar in cazul in care sunt expuse la foc nu se aprind. In cel mai nefericit caz, daca exista o expunere indelungata la flacara aceste furtune nu intretin focul si degaja un fum gros ce sufoca practic incendiul si ii opresc raspandirea.